KRYNICA MORSKA

Krynica Morska jest najmniej zaludnionym miastem w Polsce. Usytuowana na północy Polski, na małym skrawku lądu – Mierzei Wiślanej, otoczona od północy wodami Morza Bałtyckiego, a od południa Zalewu Wiślanego porośnięta wiecznie zielonym, sosnowo – bukowym lasem, od dziesiątek lat przyciąga tysiące turystów. Największy atut to: czyste, obfitujące w jod powietrze, długie, piaszczyste plaże z miłym dla stóp piaskiem, wysokie, białe wzniesienia wydmowe, idealnie nadające się do żeglarstwa, bogate w ryby, wody Zalewu Wiślanego oraz piękne, gęste lasy obfitujące w różne gatunki roślin i zwierząt.

O nas

KRYNICA MORSKA

Krynica Morska jest najmniej zaludnionym miastem w Polsce. Usytuowana na północy Polski, na małym skrawku lądu – Mierzei Wiślanej, otoczona od północy wodami Morza Bałtyckiego, a od południa Zalewu Wiślanego porośnięta wiecznie zielonym, sosnowo – bukowym lasem, od dziesiątek lat przyciąga tysiące turystów. Największy atut to: czyste, obfitujące w jod powietrze, długie, piaszczyste plaże z miłym dla stóp piaskiem, wysokie, białe wzniesienia wydmowe, idealnie nadające się do żeglarstwa, bogate w ryby, wody Zalewu Wiślanego oraz piękne, gęste lasy obfitujące w różne gatunki roślin i zwierząt.

HISTORIA

HISTORIA

Cesarski Dwór – to historyczna nazwa jednego z najokazalszych i najpiękniejszych przykładów architektury na całym polskim wybrzeżu. To hotel wybudowany na początku XX wieku i funkcjonujący dawniej pod szyldem Kaiserhof. Przez lata był największym obiektem hotelowym na Mierzei Wiślanej. Stanowił on centrum kulturalne i towarzyskie. Po wojnie obiekt przejął Fundusz Wczasów Pracowniczych. Budynek po 1989 roku musiał zostać rozebrany. W 1999 na podstawie oryginalnych planów rozpoczęła się jej odbudowa.

Budynek hotelowy usytuowany jest w północnej części Krynicy Morskiej w prestiżowym otoczeniu zabudowy hotelowo – noclegowo – apartamentowej i terenów leśnych. W bezpośredniej bliskości plaży, promenady, przy słynnej ulicy Teleexpresu, w rekreacyjnej, spokojnej i oddalonej od hałasu części Krynicy Morskiej, czyni go wyjątkowym. W pobliżu znajdują się wszelkie udogodnienia – eleganckie bary, restauracje, punkty handlowe, tereny spacerowe, Kościół, co sprawi, że Państwa pobyt będzie niezwykle udanym i pełnym wspomnień.

Cesarski Dwór – to historyczna nazwa jednego z najokazalszych i najpiękniejszych przykładów architektury na całym polskim wybrzeżu. To hotel wybudowany na początku XX wieku i funkcjonujący dawniej pod szyldem Kaiserhof. Przez lata był największym obiektem hotelowym na Mierzei Wiślanej. Stanowił on centrum kulturalne i towarzyskie. Po wojnie obiekt przejął Fundusz Wczasów Pracowniczych. Budynek po 1989 roku musiał zostać rozebrany. W 1999 na podstawie oryginalnych planów rozpoczęła się jej odbudowa.

Budynek hotelowy usytuowany jest w północnej części Krynicy Morskiej w prestiżowym otoczeniu zabudowy hotelowo – noclegowo – apartamentowej i terenów leśnych. W bezpośredniej bliskości plaży, promenady, przy słynnej ulicy Teleexpresu, w rekreacyjnej, spokojnej i oddalonej od hałasu części Krynicy Morskiej, czyni go wyjątkowym. W pobliżu znajdują się wszelkie udogodnienia – eleganckie bary, restauracje, punkty handlowe, tereny spacerowe, Kościół, co sprawi, że Państwa pobyt będzie niezwykle udanym i pełnym wspomnień.

KAISERHOF

Do dyspozycji Państwa oddaliśmy 27 nowo wyposażonych, przestronnych pokoi i apartamentów, o powierzchni od 26m2 do 72m2. Proponujemy pobyty w komfortowych pokojach 2,3,4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym. Każdy pokój posiada TV, łazienkę, lodówkę, czajnik, suszarkę, komplet ręczników oraz zestaw kosmetyków. Na terenie obiektu dostępne bezpłatnie WI-FI. W pobliżu znajdują się wszelkie udogodnienia – eleganckie bary, restauracje, punkty handlowe, tereny spacerowe, Kościół, co sprawi, że Państwa pobyt będzie niezwykle udanym i pełnym wspomnień. Komfort, wygoda, trwałość i piękno to cechy jakimi charakteryzuje się Cesarski Dwór: Twoje miejsce na ziemi. Zapraszamy Państwa do świeżo odnowionych wnętrz.

KAISERHOF

Do dyspozycji Państwa oddaliśmy 27 nowo wyposażonych, przestronnych pokoi i apartamentów, o powierzchni od 26m2 do 72m2. Proponujemy pobyty w komfortowych pokojach 2,3,4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym. Każdy pokój posiada TV, łazienkę, lodówkę, czajnik, suszarkę, komplet ręczników oraz zestaw kosmetyków. Na terenie obiektu dostępne bezpłatnie WI-FI. W pobliżu znajdują się wszelkie udogodnienia – eleganckie bary, restauracje, punkty handlowe, tereny spacerowe, Kościół, co sprawi, że Państwa pobyt będzie niezwykle udanym i pełnym wspomnień. Komfort, wygoda, trwałość i piękno to cechy jakimi charakteryzuje się KAISERHOF: Twoje miejsce na ziemi. Zapraszamy Państwa do świeżo odnowionych wnętrz.

Regulamin

§1 PRZEDMIOT REGULAMINU

1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie KAISERHOF i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w KAISERHOF. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie obiektu KAISERHOF.
3. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji hotelowej, a także na stronie Hotelu www.krynicamorska-hotel.pl

§2 DOBA HOTELOWA

1. Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby lub pakiety pobytowe
2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16:00 i kończy o godz. 11:00.
3. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przyjazdu, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji najpóźniej do godz.10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju, co jednak nie wiąże hotelu. Hotel uwzględnia życzenie przedłużenia pobytu w miarę istniejących możliwości.

§3 REZERWACJA I MELDUNEK

1. Podstawą zameldowania Gościa jest okazanie dokumentu tożsamości z fotografią oraz wypełnienie i podpisanie karty meldunkowej.
2. Hotel wymaga dokumentu potwierdzającego wiek dziecka (przy korzystaniu ze zniżek i promocji, w których cena jest uzależniona od wieku dziecka).
3. Opłata za pobyt w hotelu pobierana jest w dniu przyjazdu podczas meldunku.
4. Gość hotelowy nie ma prawa przekazywać wynajmowanego przez siebie pokoju osobom trzecim.
5. Osoby odwiedzające gości mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7:00 do godziny 22:00.
6. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy.
7. Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt.
8. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w wysokości 40% wartości w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia rezerwacji. Brak zaliczki może skutkować anulowaniem rezerwacji.
9. W przypadku wcześniejszego opuszczenia Hotelu Gościom nie zostanie zwrócona różnica w cenie wynikająca ze skróconego pobytu.
10. Rezygnacja z pobytu w hotelu odbywa się zgodnie z warunkami rezerwacji i rezygnacji Hotel Rooms & Apartments POLARIS
11. Opiekunem, doradcą oraz udzielającym wszelkich informacji związanych z pobytem jest recepcja hotelowa.

§4 USŁUGI

1. Serwis pokoi oraz wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń jest przeprowadzany podczas nieobecności Gościa, a w obecności tylko wówczas, gdy Gość wyrazi zgodę lub ma takie życzenie.
2. Na życzenie Gościa hotel świadczy usługę wypożyczenia żelazka i deski do prasowania, przechowania bagażu, zamawiania taxi i udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą.
3. Hotel ma obowiązek zapewnić Gościom:
*warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku
*bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu
*profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie usług świadczonych w hotelu

§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

1. Goście hotelowi zobowiązani są do zachowania ciszy nocnej od 22:00 do 7:00. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Recepcja może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która tę zasadę narusza.
2. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe w pokojach nie można używać kuchenek, piecyków, grzałek, czajników elektrycznych, świeczek itp.
3. W pokojach oraz na terenie całego hotelu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu. Za naruszenie w/w pkt. regulaminu grozi kara umowna w kwocie równej dezynfekcji pokoju tj. 350 zł
4. Wieczorem w sezonie letnim przy zapalonym świetle najlepiej otwierać tylko okna z siatkami, aby do pokoju nie wlatywały owady. Za pobrudzone ściany zabitymi owadami gość hotelowy będzie obciążony kosztami malowania pokoju.
5. Wszelkiego rodzaju zastane uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych pokoju winny być zgłaszane w recepcji hotelu natychmiast po ich stwierdzeniu. Brak zgłoszenia oznacza brak zastanych usterek i zniszczeń.
6. Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.
7. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za szkody na mieniu hotelowym powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Gość hotelu będzie obciążony kosztami wg obowiązujących stawek.
8. Na terenie hotelu dzieci w wieku poniżej 12 lat powinny znajdować się pod stałym nadzorem opiekunów prawnych, a w szczególności: na basenie i w jego pobliżu, na placu zabaw, na pomoście i nabrzeżu Zalewu Wiślanego, a także w jego części parkingowej.
9. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i okien. Za zgubienie kluczy opłata wynosi 100 zł.

§6 REKLAMACJE

1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Centrum rezerwacji. Reklamacje można wysyłać na adres email: kontakt@krynicamorska-hotel.pl lub pisemnie na adres: Hotel Rooms & Apartments Polaris s.c., Natalińska 14, 05-805 Otrębusy.

§7 POSTANOWIENIA DODATKOWE

1. Hotel nie akceptuje obecność zwierząt.
2. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Hotelu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Hotelu.
3. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.
4. Posiłki spożywane są na terenie Sali jadalnej. Zabrania się wynoszenia jedzenia.
5. Nagła awaria jednego z urządzeń na terenie obiektu, w związku z tym zdarzeniem brak możliwości korzystania z niej, a do wykonania której konieczne jest wezwanie serwisu, nie obliguje Gościa do żądania odszkodowania lub zwrotu kosztów z tytułu tejże awarii.
Postaramy się sprostać wszystkim Państwa potrzebom i oczekiwaniom!
Wszelkie uwagi lub skargi prosimy kierować do recepcji, tak abyśmy mogli jak najszybciej zareagować i wyjaśnić bądź rozwiązać zgłoszony problem.

Regulamin

§1 PRZEDMIOT REGULAMINU

1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie KAISERHOF i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w KAISERHOF. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie obiektu KAISERHOF.
3. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji hotelowej, a także na stronie Hotelu www.krynicamorska-hotel.pl

§2 DOBA HOTELOWA

1. Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby lub pakiety pobytowe
2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16:00 i kończy o godz. 11:00.
3. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przyjazdu, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji najpóźniej do godz.10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju, co jednak nie wiąże hotelu. Hotel uwzględnia życzenie przedłużenia pobytu w miarę istniejących możliwości.

§3 REZERWACJA I MELDUNEK

1. Podstawą zameldowania Gościa jest okazanie dokumentu tożsamości z fotografią oraz wypełnienie i podpisanie karty meldunkowej.
2. Hotel wymaga dokumentu potwierdzającego wiek dziecka (przy korzystaniu ze zniżek i promocji, w których cena jest uzależniona od wieku dziecka).
3. Opłata za pobyt w hotelu pobierana jest w dniu przyjazdu podczas meldunku.
4. Gość hotelowy nie ma prawa przekazywać wynajmowanego przez siebie pokoju osobom trzecim.
5. Osoby odwiedzające gości mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7:00 do godziny 22:00.
6. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy.
7. Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt.
8. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w wysokości 40% wartości w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia rezerwacji. Brak zaliczki może skutkować anulowaniem rezerwacji.
9. W przypadku wcześniejszego opuszczenia Hotelu Gościom nie zostanie zwrócona różnica w cenie wynikająca ze skróconego pobytu.
10. Rezygnacja z pobytu w hotelu odbywa się zgodnie z warunkami rezerwacji i rezygnacji Hotel Rooms & Apartments POLARIS
11. Opiekunem, doradcą oraz udzielającym wszelkich informacji związanych z pobytem jest recepcja hotelowa.

§4 USŁUGI

1. Serwis pokoi oraz wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń jest przeprowadzany podczas nieobecności Gościa, a w obecności tylko wówczas, gdy Gość wyrazi zgodę lub ma takie życzenie.
2. Na życzenie Gościa hotel świadczy usługę wypożyczenia żelazka i deski do prasowania, przechowania bagażu, zamawiania taxi i udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą.
3. Hotel ma obowiązek zapewnić Gościom:
*warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku
*bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu
*profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie usług świadczonych w hotelu

§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

1. Goście hotelowi zobowiązani są do zachowania ciszy nocnej od 22:00 do 7:00. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Recepcja może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która tę zasadę narusza.
2. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe w pokojach nie można używać kuchenek, piecyków, grzałek, czajników elektrycznych, świeczek itp.
3. W pokojach oraz na terenie całego hotelu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu. Za naruszenie w/w pkt. regulaminu grozi kara umowna w kwocie równej dezynfekcji pokoju tj. 350 zł
4. Wieczorem w sezonie letnim przy zapalonym świetle najlepiej otwierać tylko okna z siatkami, aby do pokoju nie wlatywały owady. Za pobrudzone ściany zabitymi owadami gość hotelowy będzie obciążony kosztami malowania pokoju.
5. Wszelkiego rodzaju zastane uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych pokoju winny być zgłaszane w recepcji hotelu natychmiast po ich stwierdzeniu. Brak zgłoszenia oznacza brak zastanych usterek i zniszczeń.
6. Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.
7. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za szkody na mieniu hotelowym powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Gość hotelu będzie obciążony kosztami wg obowiązujących stawek.
8. Na terenie hotelu dzieci w wieku poniżej 12 lat powinny znajdować się pod stałym nadzorem opiekunów prawnych, a w szczególności: na basenie i w jego pobliżu, na placu zabaw, na pomoście i nabrzeżu Zalewu Wiślanego, a także w jego części parkingowej.
9. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i okien. Za zgubienie kluczy opłata wynosi 100 zł.

§6 REKLAMACJE

1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Centrum rezerwacji. Reklamacje można wysyłać na adres email: kontakt@krynicamorska-hotel.pl lub pisemnie na adres: Hotel Rooms & Apartments Polaris s.c., Natalińska 14, 05-805 Otrębusy.

§7 POSTANOWIENIA DODATKOWE

1. Hotel nie akceptuje obecność zwierząt.
2. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Hotelu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Hotelu.
3. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.
4. Posiłki spożywane są na terenie Sali jadalnej. Zabrania się wynoszenia jedzenia.
5. Nagła awaria jednego z urządzeń na terenie obiektu, w związku z tym zdarzeniem brak możliwości korzystania z niej, a do wykonania której konieczne jest wezwanie serwisu, nie obliguje Gościa do żądania odszkodowania lub zwrotu kosztów z tytułu tejże awarii.
Postaramy się sprostać wszystkim Państwa potrzebom i oczekiwaniom!
Wszelkie uwagi lub skargi prosimy kierować do recepcji, tak abyśmy mogli jak najszybciej zareagować i wyjaśnić bądź rozwiązać zgłoszony problem.

WARUNKI REZERWACJI I REZYGNACJI HOTEL ROOMS & APARTMENTS POLARIS

1. Rezerwacji można dokonać poprzez telefoniczne zamówienie pobytu lub poprzez wysłanie zamówienia na pobyt w formie pisemnej, elektronicznej (e-mail). Po dokonaniu rezerwacji, na wskazany adres e-mail zostanie wysłany dokument będący potwierdzeniem rezerwacji wraz z warunkami rezerwacji.
2. Warunkiem koniecznym dla dokonania wiążącej prawnie rezerwacji jest wpłata zadatku w terminie 2 dni roboczych (od momentu otrzymania potwierdzenia rezerwacji) w wysokości 40 % całkowitej wartości rezerwowanego pobytu.
3. Zadatek powinien być wpłacony na konto obiektu w formie przelewu bankowego, gotówki lub w formie obciążenia karty kredytowej za pisemną zgoda Gościa. Tytuł wpływu powinien zawierać: imię, nazwisko, termin pobytu.
konto firmowe:
Hotel Rooms & Apartaments Polaris s.c.
Natalińska 14
05-805 Otrębusy
CA

4. Pozostałą kwotę należy wpłacić w dniu przyjazdu w recepcji hotelu podczas zameldowania.

5. Wpłacając zadatek prosimy o informację, czy będzie potrzebna faktura oraz podanie dokładnych danych w przypadku konieczności jej wystawienia. FV może zostać wystawiona tylko w dniu wystawienia paragonu.

6. Wpływ zadatku na konto, a tym samym potwierdzenie rezerwacji hotel potwierdzi droga e-mailową.
7. Wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi w żadnym przypadku, a w szczególności nie przybycia, skrócenia pobytu w deklarowanym i potwierdzonym terminie.
8. Zadatek nie może być wykorzystany jako pokrycie kosztów częściowego(skróconego) pobytu.
9. Potwierdzona wpłatą zadatku rezerwacja określa ściśle miejsce i termin pobytu
10. Nie ma możliwości zmiany terminu potwierdzonego pobytu w rozliczeniu wpłaconego zadatku w okresie nie krótszym niż 30dni od planowanej daty przyjazdu, o ile jest taka dostępność.
11. Reklamacje związane z pobytem należy składać pisemnie na adres: Hotel Rooms & Apartments POLARIS s.c., ul. Natalińska 14, 05-805 Otrębusy lub na adres email kontakt@krynicamorska-hotel.pl. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania.
UWAGA!
Brak wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji.

WARUNKI REZERWACJI I REZYGNACJI HOTEL ROOMS & APARTMENTS POLARIS

1. Rezerwacji można dokonać poprzez telefoniczne zamówienie pobytu lub poprzez wysłanie zamówienia na pobyt w formie pisemnej, elektronicznej (e-mail). Po dokonaniu rezerwacji, na wskazany adres e-mail zostanie wysłany dokument będący potwierdzeniem rezerwacji wraz z warunkami rezerwacji.
2. Warunkiem koniecznym dla dokonania wiążącej prawnie rezerwacji jest wpłata zadatku w terminie 2 dni roboczych (od momentu otrzymania potwierdzenia rezerwacji) w wysokości 40 % całkowitej wartości rezerwowanego pobytu.
3. Zadatek powinien być wpłacony na konto obiektu w formie przelewu bankowego, gotówki lub w formie obciążenia karty kredytowej za pisemną zgoda Gościa. Tytuł wpływu powinien zawierać: imię, nazwisko, termin pobytu.
konto firmowe:
Hotel Rooms & Apartaments Polaris s.c.
Natalińska 14
05-805 Otrębusy
CA

4. Pozostałą kwotę należy wpłacić w dniu przyjazdu w recepcji hotelu podczas zameldowania.

5. Wpłacając zadatek prosimy o informację, czy będzie potrzebna faktura oraz podanie dokładnych danych w przypadku konieczności jej wystawienia. FV może zostać wystawiona tylko w dniu wystawienia paragonu.

6. Wpływ zadatku na konto, a tym samym potwierdzenie rezerwacji hotel potwierdzi droga e-mailową.
7. Wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi w żadnym przypadku, a w szczególności nie przybycia, skrócenia pobytu w deklarowanym i potwierdzonym terminie.
8. Zadatek nie może być wykorzystany jako pokrycie kosztów częściowego(skróconego) pobytu.
9. Potwierdzona wpłatą zadatku rezerwacja określa ściśle miejsce i termin pobytu
10. Nie ma możliwości zmiany terminu potwierdzonego pobytu w rozliczeniu wpłaconego zadatku w okresie nie krótszym niż 30dni od planowanej daty przyjazdu, o ile jest taka dostępność.
11. Reklamacje związane z pobytem należy składać pisemnie na adres: Hotel Rooms & Apartments POLARIS s.c., ul. Natalińska 14, 05-805 Otrębusy lub na adres email kontakt@krynicamorska-hotel.pl. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania.
UWAGA!
Brak wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji.

Znajdź nas nad morzem lub w górach

POLARIS – Krynica Morska

POLARIS – Szczawnica

ul. Szałwiowa 3
82- 120 Krynica Morska

Pl. Dietla 12
34 – 460 Szczawnica

Znajdź nas nad morzem lub w górach

POLARIS – Krynica Morska
ul. Szałwiowa 3
82- 120 Krynica Morska

POLARIS – Szczawnica
Pl. Dietla 12
34 – 460 Szczawnica